Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju:
Vamal  d.o.o.
Kovičeva ulica 3
2000 Maribor
Slovenija
IDšt.: SI95753281
Matična številka:6787339000
Telefon: 041680748
Email: info@puritanspride.si


Splošni pogoji spletnega portala so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-1-UPB1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletnim portalom (v nadaljevanju »portal«, »trgovina«, »Puritans Pride« upravlja podjetje Vamal d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Vsa vsebina, ki je objavljena na tem spletnem portalu, je last podjetja Vamal d.o.o., zato je brez izrecnega pisnega dovoljenja podjetja nihče ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Puritans Pride, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem portalu oz. v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov


Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Puritans Pride ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena objavljena na spletnem portal oz. v spletni trgovinij je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR. Določeni načini plačila določajo transakcijske stroške ali druge stroške, zato so za te načine plačila določene posebne cene, ki so enoznačno in transparentno označene v splošnih pogojih, načinih plačila in na mestih, ki kupca opozarjajo na te stroške oz. spremenjeno ceno.

 

Načini plačila


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja Puritans Pride- Vamal, d.o.o. (po ponudbi/predračunu).
  • z nakazilom Paypal

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. V primeru odstopanja navedenih navodil z navodili na spletnem portalu v splošnih pogojih poslovanja, obveljajo navodila objavljena na spletnem portalu v splošnih pogojih poslovanja. Ob soglasju kupca, lahko ponudnik izda račun tudi v elektronski obliki.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu oz. v njegovi zgodovini naročil.

 

Cene


Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi odpremo blaga (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Pravila sodelovanja v nagradni igri


Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

 

Elektronsko nagradno žrebanje


V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat, razen če drugače določajo pravila določene nagradne igre. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti ali pa bo le-to javno objavljeno.

 

Obveznosti izžrebanca


Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki po elektronski pošti posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte in telefonsko številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

 

Varstvo osebnih podatkov


Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime, priimek, naslov ter ostali pridobljeni podatki uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

 

Objava pravil nagradne igre


Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani ali kjerkoli drugje soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

 

Postopek nakupa


1. Naročilo sprejeto – Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Blago odpremljeno – Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.


Vračilo blaga


Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezani trakovi, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


Vračilo vplačil


Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.


Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.
V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.


REŠEVANJE STVARNIH NAPAK


Napaka je stvarna:
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti na info@puritanspride.si, v roku 24 mesecev ali v roku dveh let ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Če kupec reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora ponudnik dokazovati, da je reklamacija kupca neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če kupec reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati kupec sam.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
ali odpravo napake na izdelku;
ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
ali vračilo plačanega zneska.
Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.


Dostava


Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Če skupni znesek naročila znaša 30 EUR ali več, ti poštnino po Sloveniji plača Puritans Pride, v nasprotnem primeru stroške poštnine krije kupec. Stroški  poštnine so fiksni in znašajo 3,90 EUR.
Pri plačilu po povzetju se obračuna še provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR do vrednosti paketa 100,00 EUR, pri paketih z višjo vrednostjo pa je strošek nakazila 1,07 % vrednosti paketa, vendar ne več kot 5,01 EUR.
Dostavo izven Slovenije se zaračuna po posebni tarifi.


Varnost


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev puritanspride.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija


Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.


Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Vsa oglasna sporočila, lastnosti izdelkov ter ostali teksti, ki kakorkoli opisujejo prehranska dopolnila, so v skladu z zakoni, ki opredeljujejo prehranske in zdravstvene trditve, ter smernicami uporabe. Oglasna sporočila, lastnosti izdelkov ter ostali teksti, ki kakorkoli opisujejo prehranska dopolnila ne vključujejo nedovoljenih zdravstvenih ter prehranskih trditev in v nobenem primeru ne pripisujejo izdelkom niti zdravstvenih, niti čudežnih lastnosti in ne postavljajo trditev, da na kakršen koli način zdravijo bolezen ali bolezen preprečujejo. Če uporabnik zazna, da temu ni tako, naj to nemudoma sporoči ponudniku na elektronsko pošto.
Za posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tem spletnem portalu, Puritans Pride in s tem tudi ponudnik ne prevzemata nikakršne posredne ali neposredne odgovornosti. Vse informacije podane na tem spletnem portalu so zgolj informativne in tako kot izdelki v spletni trgovini niso namenjeni zdravljenju bolezni in diagnosticiranju, prav tako ne morejo nadomestiti klasičnega zdravljenja, zdravnikovega mnenja in zdravila na recept.
Vsebina spletnega portala ni bila niti pregledana, niti preverjena ali potrjena ali zavrnjena s strani MZ, JAZMP, ZI ali katerekoli druge pristojne institucije.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov


Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok


Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Spletni portal ni namenjen za uporabo osebam mlajšim od 18 let.

 

Odveza odgovornosti


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori


Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Puritan's Pride v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL)
Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES..
 

Priljubljen in zaupanja vreden
z vami že več kot 40 let
 

Od leta 1973 vam Puritan´s Pride nudi izdelke najvišje kakovosti.

Znanstvena formula po najvišjih standardih
 

Naši vitamini, minerali in prehranska dopolnila so testirani in pregledani kar 15-krat, s čimer zagotavljamo čistost, varnost, visoko vrednost sestavin in kvaliteto naših izdelkov.

Proizvedeno v ZDA - surovine  iz celega sveta
 

Najkvalitetnejše sestavine so skrbno izbrane iz celega sveta.

Naši izdelki podpirajo zdrav življenjski slog
 

Naši izdelki nudijo podporo zdravemu življenskemu slogu in dobremu počutju v vseh starostnih obdobjih.

Loading...